Test P + Ostarine

mardi 16 juin 2015

Hallo,

Omdat er nog weinig logs zijn over ostarine zal ik een log bijhouden en mijn bevindingen met jullie delen.

Eerst wilde ik ostarine only doen omdat het weinig bijwerkingen heeft en niet schadelijk is tot op zekere hoogte.

Maar meerdere mensen die ik ken combineren het dus ik heb me eigelijk een beetje overlaten halen. Al hoewel ik samen met een jonge train die dit nu gebruik die is ongeloofelijk veel sterker geworden.

Benchpress 100 kilo met moeite naar 130 kilo 2 x bijvoorbeeld ( hij heeft er al 6 weken ostarine only opzitten, was 4 weken gestopt en nu met de 2de ronde bezig) * Ik meld dit er alleen bij, zodat het verhaal competer word*.


De kuur ziet er als volgt uit:

3-8150 Test P EOD
1-6 Ostarine 50 mg elke dag


Momenteel 2 weken ostarine opzittenm wat zijn de bevindingen tot nu toe?

Huid is verbeterd, voelt glad aan ''babyhuidje''
Zichtbaar droger geworden
Iets meer pomp en vasculariteit
*Mensen ruiken iets aan je, als je zweet bijvoorbeeld. (dit komt omdat mijn ostarine niet op basis van alchol is maar een ander goedje)


Kuurverleden:

Test e 500 mg 12 weken (vorige zomer ) 8 kilo eindgewicht: 100 kilo.

Huidige stats:
198 cm
97 kilo
vetpercentag: vanavond meeting....

Wat eet ik? even een korte schets.

1) halve bak kwark + banaan
2) Oats 150 gram met 25cl melk 10cl water
3) 100 gram dorge rijst, 150 gram groente, 130 gram kip
4) 100 gram dorge rijst, 150 gram groente, 130 gram kip ( dus met 1 kilo rijst doe ik 3 dagen)
5) 100 gram dorge rijst, 150 gram groente, 130 gram kip
6) Halve bak kwark + Fruit naar keuze
7)Tussen doortje,: halve komkommer, 10 cherry tomaten, halve blik mais, halve blik tonijn


*Medicijn gebruik: I.V.M Traag werkende schikdklier 150mcg Thrax elke ochtend*
Graag geen opmerkingen hierover, dit is uitsluitend op recept en onder toezicht van mijn huisarts.


Test P + Ostarine

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor