Hallo iedereen
Ik volg al jaren lang mee op dit forum (info opdoen).
Nudat ik zelf aan een kuur ga beginnen, vond ik het best om dit te delen op dit forum, zodat ik tips en raad kan ontvangen :)
Ik fitness ondertussen al 5jaar zonder echt uitgelegen te hebben. Ben tevreden met de tot nu toe behaalde resultaten. Heb in totaal 2x winstrol only genomen omdat ik mezelf nooit klaar gevonden had voor het zwaardere spul zoals tren en/of testo..
Mijn voeding is altijd vrij clean en gezond geweest, maar merk dat het wat moeilijker aan het worden is om nog fatsoenlijke gainz te maken zo natuurlijk..
Hierdoor mijn keuze voor deze Tren-e/Test-e/proviron kuur.
Aangezien ik bij Basic-fit werk heb ik veel tijd om te trainen en om op mijn voeding te letten.
Ik ben van plan elke week 1ml tren(200mg/ml), 1ml test-e(250mg/ml) te laten zetten en elke dag 50mg proviron.
Als nakuur ga ik pregnyl en nolvadex nemen.
Qua trainen ga ik 5keer per week trainen, en proberen elke spiergroep 2x aan te spreken per week(als dit mogelijk en houdbaar is) + af en toe wat cardio erbij(20/30min).
Qua voeding probeer ik om de 2uur te eten, eiwitrijk(30gr eiwit per maaltijd), zowel met natuurlijke voeding als met whey shakes wanneer ik niet veel tijd heb om te eten.
Natuurlijk wil ik ook fatsoenlijke gainz maken, en ga daarvoor mijn carbs-inname per maaltijd niet te laag leggen.
Ik ga in de loop van volgende week mijn eerste spuit laten zetten, nadat ik zeker weet dat alles op punt staat.
Mijn doel van deze kuur is om wat vetpercentage te verliezen, ik zit nu op 16%, weeg 79kg en ben 172cm groot.
Alle tips zijn welkom!!
Moest ik wat vergeten zijn te vermelden, hoor ik het graag!😎💪
Ik volg al jaren lang mee op dit forum (info opdoen).
Nudat ik zelf aan een kuur ga beginnen, vond ik het best om dit te delen op dit forum, zodat ik tips en raad kan ontvangen :)
Ik fitness ondertussen al 5jaar zonder echt uitgelegen te hebben. Ben tevreden met de tot nu toe behaalde resultaten. Heb in totaal 2x winstrol only genomen omdat ik mezelf nooit klaar gevonden had voor het zwaardere spul zoals tren en/of testo..
Mijn voeding is altijd vrij clean en gezond geweest, maar merk dat het wat moeilijker aan het worden is om nog fatsoenlijke gainz te maken zo natuurlijk..
Hierdoor mijn keuze voor deze Tren-e/Test-e/proviron kuur.
Aangezien ik bij Basic-fit werk heb ik veel tijd om te trainen en om op mijn voeding te letten.
Ik ben van plan elke week 1ml tren(200mg/ml), 1ml test-e(250mg/ml) te laten zetten en elke dag 50mg proviron.
Als nakuur ga ik pregnyl en nolvadex nemen.
Qua trainen ga ik 5keer per week trainen, en proberen elke spiergroep 2x aan te spreken per week(als dit mogelijk en houdbaar is) + af en toe wat cardio erbij(20/30min).
Qua voeding probeer ik om de 2uur te eten, eiwitrijk(30gr eiwit per maaltijd), zowel met natuurlijke voeding als met whey shakes wanneer ik niet veel tijd heb om te eten.
Natuurlijk wil ik ook fatsoenlijke gainz maken, en ga daarvoor mijn carbs-inname per maaltijd niet te laag leggen.
Ik ga in de loop van volgende week mijn eerste spuit laten zetten, nadat ik zeker weet dat alles op punt staat.
Mijn doel van deze kuur is om wat vetpercentage te verliezen, ik zit nu op 16%, weeg 79kg en ben 172cm groot.
Alle tips zijn welkom!!
Moest ik wat vergeten zijn te vermelden, hoor ik het graag!😎💪
Tren-e Test-e proviron kuur
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire