Voorstellen & Feedback eetpatroon gevraagd!

dimanche 14 juin 2015

Hello!

Bij deze stel ik me graag even voor. Ik ben Yvonne, 20 jaar oud. Ik ben 1.77m lang en weeg *helaas* maar 53kg op dit moment. Gebruik dagelijks medicatie voor een trage schildklier waardoor mijn stofwisseling een enorme trap onder zijn gat krijgt, heb hier door erg veel moeite met aankomen, spiermassa kweken is een grote droom en ben nu voor mijn doen aan het vreten voor leven en doe nu een maand of 3 krachttraining *+-5 keer per week* met het doel om dit mogelijk te maken.

Graag deel ik nu met jullie wat ik nu gemiddeld eet op een dag, en hoop ik dat jullie tips kunnen geven wat ik hier aan toe kan voegen of wat ik beter weg kan laten. Would help me a lot!!! :-)

Ontbijt
- 50 gr havermout met 250 ml water en een geprakte banaan.
+ Behoorlijke topping (varieert van notenpasta, rood fruit, cacaonibs, kaneel en rozijnen etc.)
Halve liter thee

Voor het trainen *doe ik vaak een uurtje na het ontbijt*
Grote kop koffie
Handje noten en rozijnen

Na het trainen
Whey perfection proteïne shake *28 gr* of een eiwitreep

Lunch
250ml Kwark of Griekse yoghurt (meestal met wat lijnzaad, whey crisps, handje noten of wat vers fruit)
2 rijstwafels of 2 volkoren crackers met pindakaas, appelstroop&kaas of kipfilet met rauwkost
Halve liter thee

Tussendoor
Appel met pindakaas, handje dadels of een eiwitreep als ik die nog niet op heb.
Thee

Avondeten
Altijd wel een blik tonijn, 150gr rund of 150gr kip
Flinke salade of een grote portie gekookte groenten
Water

Late snack
Thee
Appel, rijstwafel/cracker met beleg of handje rozijnen/noten

En voor ik ga slapen altijd nog 1 of 2 stukjes pure chocolade hahah.

Ik ben geen brood eter zoals je ziet en aardappelen/rijst eet ik niet zo graag. Niet omdat ik het niet wil, want volgens mij zou ik er al op vooruit gaan als ik bij mijn avondeten 100gr rijst zou nemen.. Maar vraag me af of ik niet al genoeg binnen krijg. Zit vaak zo vol na ''zware'' zetmeelproducten en mijn darmen zijn er uit niet echt aan gewend waardoor ik na het eten dan vaak buikpijn krijg..

Heeft er iemand tips voor mij? :) Of weet er iemand vervangers voor brood/pasta/aardappelen waardoor ik toch meer koolhydraten binnen ga krijgen? Want ik denk dat ik in mijn koolhydraten toch flink omhoog moet als ik aan wil komen.. Correct me if I'm wrong!

*Dummie talking, could use some advice hahah*

Liefs!


Voorstellen & Feedback eetpatroon gevraagd!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor