voeding

samedi 13 juin 2015

Hey mensen, ik ben bezig met een voedingsschema te maken op het moment alleen ik heb een beetje hulp nodig. Ik train nu met dit schema: A: squats, bench press, deadlift en triceps dips B: squats, military press, pendlay rows en chin ups (zie mijn andere topic voor aantal sets, reps en gewicht). Dit zijn mijn bezigheden iedere dag: maandag en vrijdag: tussen 07.00 en 08.00, 1e pauze school om 11.00, 2e pauze school om 13.00, om 15.10 ben ik klaar en om 4 uur moet ik werken tot 7 uur. Hoeveel maaltijden, wanneer en welke moet ik dan eten?
Dinsdag en donderdag: tussen 07.00 en 08.00, 1e pauze om 11.00, 2e pauze om 13.00, om 15.10 ben ik klaar en kan ik snel iets eten voor het sporten, rond half 4 ga ik sporten en ben dan tussen half 5 en 5 uur thuis, dan moet ik meestal meteen eten en savonds kan ik ooknog iets pakken. Wat zou dan goed zijn en welk tijdstip
Woensdag: tussen 07.00 en 08.00, 1e pauze om 11.00, 2e pauze om 13.00, om 15.10 ben ik uit en dan heb ik hele dag vrij en ga ik wat voetballen meestal. Wat en hoelaat kan ik dan het beste eten?
Zaterdag: sochtends iets eten voor sporten(wat?), na sporten iets eten rond 11.00/12.00, voor werk rond 3 uur iets eten, na werk rond 8 uur avondeten, voor slapen iets eten, wat is het beste?
Zondag eten???


voeding

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor