Hoihoi,
Sinds begin dit jaar ben ik begonnen met sporten en gezonder te gaan eten om af te vallen. Dit is deels gelukt, maar de laatste tijd staat het toch een beetje stil.
Ik heb al veel berichten hier op het forum gelezen waar ik heel wat uit geleerd heb maar wat persoonlijke feedback op mijn schema’s zou heel fijn zijn. Want doe ik het wel goed?
Ik ben 21 jaar en weeg 79 kg (ben 5 kilo aangekomen dit jaar, maar ben wel een stuk 'strakker' dan eerst) ik schat dat mijn vetpercentage +-30% is.
Om af te vallen zou ik per dag 1800 kcal binnen moeten krijgen, en in rust verbruik ik 1630 kcal. Ik werk in een bejaardenhuis restaurant (veel lopen, duwen met rolstoelen etc) en sport 4 keer in de week.
Voeding
Ontbijt; 50 gram havermout met magere melk
Lunch; noodles/rijst/vk wraps met groente of 3 vk brood met kipfilet, gekookte eieren, tomaat/komkommer
Tussendoor; Rijstenwafel met pindakaas/wat fruit
Avond; wat de pot schaft
Tussendoor; Magere kwark met noten
Ik vul het op myfitness pal in, vaak zit ik al snel aan me vetten en teveel koolhydraten maar nog lang niet aan mijn kcal behoefte.
Training
Met mijn vriend heb ik vandaag een schema opgesteld, hij was er zelf niet tevreden over. Dus tips/aanpassingen altijd welkom
Legpress 3 x +- 10
Split squat 3x 20 L 20 R
Dumbell thrusters 20,15,10 twee sets
Shoulder press 3 x +-10
20 minuten cardio
Lat pull down 4 x 12-15
Rear deltoid row 4 x +-12
Dumbell side raise 4x +-12
Planken 3 x 80 sec
1,5 km roeien
Chest press 4x +-10
Chest press incline 4x+-10
Tricep extension 3x 12
Burpees 15 keer
20 minuten cardio
Sorry voor de wat lange post, maar ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven wat anders/beter moet. Thanks voor het lezen!
Sinds begin dit jaar ben ik begonnen met sporten en gezonder te gaan eten om af te vallen. Dit is deels gelukt, maar de laatste tijd staat het toch een beetje stil.
Ik heb al veel berichten hier op het forum gelezen waar ik heel wat uit geleerd heb maar wat persoonlijke feedback op mijn schema’s zou heel fijn zijn. Want doe ik het wel goed?
Ik ben 21 jaar en weeg 79 kg (ben 5 kilo aangekomen dit jaar, maar ben wel een stuk 'strakker' dan eerst) ik schat dat mijn vetpercentage +-30% is.
Om af te vallen zou ik per dag 1800 kcal binnen moeten krijgen, en in rust verbruik ik 1630 kcal. Ik werk in een bejaardenhuis restaurant (veel lopen, duwen met rolstoelen etc) en sport 4 keer in de week.
Voeding
Ontbijt; 50 gram havermout met magere melk
Lunch; noodles/rijst/vk wraps met groente of 3 vk brood met kipfilet, gekookte eieren, tomaat/komkommer
Tussendoor; Rijstenwafel met pindakaas/wat fruit
Avond; wat de pot schaft
Tussendoor; Magere kwark met noten
Ik vul het op myfitness pal in, vaak zit ik al snel aan me vetten en teveel koolhydraten maar nog lang niet aan mijn kcal behoefte.
Training
Met mijn vriend heb ik vandaag een schema opgesteld, hij was er zelf niet tevreden over. Dus tips/aanpassingen altijd welkom
Legpress 3 x +- 10
Split squat 3x 20 L 20 R
Dumbell thrusters 20,15,10 twee sets
Shoulder press 3 x +-10
20 minuten cardio
Lat pull down 4 x 12-15
Rear deltoid row 4 x +-12
Dumbell side raise 4x +-12
Planken 3 x 80 sec
1,5 km roeien
Chest press 4x +-10
Chest press incline 4x+-10
Tricep extension 3x 12
Burpees 15 keer
20 minuten cardio
Sorry voor de wat lange post, maar ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven wat anders/beter moet. Thanks voor het lezen!
Wat advies nodig bij afvallen
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire