4x8 - All aboard the Gain Train

dimanche 14 juin 2015

Introductie



Welkom in de Gain Train, toegang wordt uitsluitend verleend aan mensen met armen boven de 39 cm.
Wat ik hier voornamelijk zal gaan loggen zijn mijn traningen & wekelijks mijn gewicht, arm grootte & bodyfat
(Wat niet accuraat zal zijn maar wie boeit dat nou) en oja, soms voeding. Dus heb je interesse, welkom aan boord.
Geen interesse? Ga weg dan :o

Verhaal (voor wie het boeit) inb4 tl;dr

Ik was vanaf mijn 12e erg stil en verlegen geworden, eerste klas, middelbare school etc etc, raakte erg gesloten en eigenlijk
was het enige wat ik deed naar school gaan en gamen thuis. Dit werd er met de jaren natuurlijk niet beter op.. klinkt het bekend?
Ik had erg veel moeite met sociaal contact en was bang voor elke vorm daarvan. Tot ik net voor m'n 16e verjaardag een filmpje op internet tegen kwam.

Omdat ik vaak bij de comments op YouTube filmpjes van bepaalde liedjes het woord Zyzz tegenkwam dacht ik dat hij wel een goede muziek artiest zal zijn ofzo, dus zocht ik daarop.
Ik kwam 'Zyzz - The Legacy' tegen en herkende mezelf heel goed daarin, socially awkward etc, dat het creëren van zijn lichaam hem heel erg had geholpen hiermee.
Een maand later schreef ik me in voor een sportschool, had in die ene maand natuurlijk veel gelezen over fitness ;)

Zoals je zelf ook wel kan bedenken is dit niet mijn passie geworden om meisjes te imponeren, al ben ik wel heel blij dat m'n vriendin er blij van word :p
Het ligt bij mij puur diep vanbinnen, dat ik me evenveel waard kan voelen zoals ieder ander, ik moet eerlijk toegeven dat het nog lang niet op dat niveau ligt,
en natuurlijk snap ik ook wel dat dit probleem ook wel te verhelpen is via andere manieren, maar ik zie dit als de beste, leukste en gezondste oplossing.
Het motiveert mij ook meer en meer om goed bezig te blijven en mn doelen te bereiken.

Maar goed, mei 2012 ben ik begonnen. Start gewicht was 52 kilo @ 5% bodyfat (heb er geen foto's van, ik heb mezelf altijd lelijk gevonden :roflol:)
In het begin had ik iemand bij de sportschool die me goed op weg heeft geholpen en waar ik soms uren mee heb kunnen praten over fitness, ik had altijd wel 1000 vragen :cool:
Maar hier heb ik nog steeds veel baat bij. En daarvoor bedank ik Willem :)

In 2013 heb ik de meeste gains kunnen maken, gewicht heb ik toen eigenlijk nieteens bijgehouden maar ik was al sinds dag 1 bezig met m'n voeding en lette toen puur op de kcal.
Ik moet zeggen dat ik het bijzonder vind hoe ik toen op minder dan 60 gram proteine per dag toch zoveel progressie heb kunnen boeken, zit vandaag de dag op 160-200 gram op m'n bulk.

Eind 2013 op 31 december woog ik 78 KG @ 15% bodyfat, was zeer tevreden met het resultaat al vond ik m'n buik toen iets te groot (klik voor foto)

Alleen zoals bij iedereen zijn er natuurlijk ups en downs, 1 januari 2014 ging het dus mis bij mij.
Hele maand amper gegeten, laten we zeggen 1 boterham per dag? Niet eens boven de 300 kcal, dat weet ik wel.
Van 78 KG op 1 januari woog ik 1 februari 2014 69 KG, mede hierdoor vind ik dat mensen die willen afvallen niet moeten zeuren ???
Waarom? Prive omstandigheden :p

Van februari t/m eind mei weer zitten bulken en toen kwam ik op de 76 KG uit. Toen wou ik cutten!
Maar weer ging het mis, van juni t/m december eigenlijk steeds weer pogingen gedaan tot cutten maar door prive omstandigheden ging het alsmaar mis.
31 december 2014was ik 65,3 KG @ 10% bodyfat met behoorlijke spierverlies.

2015 word / is mijn beste jaar tot nu toe, ik ben echt weer optimaal bezig en meer dedicated dan ooit tevoren ;) houden zo dus.
1 Januari: 65,3 KG @ 10%
14 Juni: 71,4 KG @ 12,2%

En dit terwijl ik nu tijdelijk een heel intensieve bijbaan heb, waardoor ik ook een kilo kwijt was afgelopen maand (maar mijn kcal nu inmiddels weer optimaal zijn en ik weer gain).
Ik heb dus een lean bulk kunnen doen (geprobeerd ;) ) met 350 kcal surplus. Dit lag voordat ik dit werk deed rond de 3350 - 3450 kcal, op dit moment 4300 kcal.

Al met al, het wordt weer een heerlijk jaar en ik ben van plan hier om de paar dagen te loggen.
Dus nogmaals, als je interesse hebt, stick around. Zo niet dan niet, moet je ook je bek houde jong :roflol:
Voordat iemand begint (want ik weet dat mensen gaan zeiken) ik weet dat Zyzz niet natty was.

Einddoel kan je onderaan vinden! Als laatste wil ik nog aanmerken dat ik alles natural wil behalen.
Vandaar dat ik er een random natty sticker bijplak, die is vanaf nu officieel.



Stats

Bij aanmaken topic (14-06-2015)

Naam: Alex
Gewicht: 71,4 KG
Lengte: 1,78 CM
Bodyfat: 12,2%
Armen: 39,5 CM

Bench Press: 3x5 @ 90 KG

Wekelijkse stats update (..-..-2015)

Naam: Nog steeds Alex
Gewicht: ... KG
Lengte: 1,78 CM
Bodyfat: .. %
Armen: .. CM

Bench Press: ..x.. @ 999 KG

Pics



Einddoel



4x8 - All aboard the Gain Train

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor