Als je moet terugkijken , wat zou je anders hebben gedaan ?

dimanche 14 juin 2015

Hopelijk is dit nog niet gevraagd geweest , maar voor de +35 bodybuilder met wat meer ervaring

Als je moet terugkijken op je training , voeding , blessures etc...

Wat zou je anders hebben gedaan mbt krachttraining ?


Als je moet terugkijken , wat zou je anders hebben gedaan ?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor