Hopelijk is dit nog niet gevraagd geweest , maar voor de +35 bodybuilder met wat meer ervaring
Als je moet terugkijken op je training , voeding , blessures etc...
Wat zou je anders hebben gedaan mbt krachttraining ?
Als je moet terugkijken op je training , voeding , blessures etc...
Wat zou je anders hebben gedaan mbt krachttraining ?
Als je moet terugkijken , wat zou je anders hebben gedaan ?
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire