Vraag over voedingswaarde sapcentrifuge.

samedi 20 juin 2015

Ik ben van plan om elke dag een sapje te maken zodat ik op een makkelijke manier extra vitamines binnen krijg.

Nu vraag ik me alleen nog iets af..

Als ik bijvoorbeeld 400-500 gram groente in een sapcentrifuge doe dan komt er een 150ml sap uit.
De rest is pulp wat achter blijft in de opvangbak.

Hoe zit het dan met de voedingswaarde in die 150ml sap.. zijn dit alle voedingswaarde van de 400-500 gram groente of hoe zit dit precies?


Vraag over voedingswaarde sapcentrifuge.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor